Μέσα σε μια γιορτινή ατμόσφαιρα γεμάτη μουσική, χαμόγελα και παιδικές φωνές, πραγματοποιήθηκε η τελετή λήξης της σχολικής χρονιάς του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μεσολογγίου. Οι μαθητές όλων των τάξεων συμμετείχαν με μουσικά δρώμενα και παρουσιάσεις, χαρίζοντας σε γονείς, εκπαιδευτικούς και φίλους του σχολείου μια όμορφη καλοκαιρινή βραδιά.
Το πιο συγκινητικό κομμάτι της εκδήλωσης ήταν αφιερωμένο στους μαθητές της ΣΤ’ Δημοτικού, οι οποίοι αποχαιρετούν το σχολείο που αποτέλεσε για έξι χρόνια τη δεύτερη οικογένειά τους. Μέσα από τραγούδια, αναμνήσεις και συμβολικές στιγμές, οι μικροί πρωταγωνιστές έκλεισαν ένα σημαντικό κεφάλαιο της ζωής τους, έχοντας στις αποσκευές τους φιλίες, εμπειρίες και πολύτιμα μαθήματα.






Στο τέλος της γιορτής, η συγκίνηση ήταν διάχυτη. Παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί αντάλλαξαν αγκαλιές, χαμόγελα και ευχές, καθώς όλοι συνειδητοποιούσαν πως ένας όμορφος κύκλος ολοκληρώνεται. Τα παιδιά της ΣΤ’ Δημοτικού αποχαιρετούν τις αίθουσες και την αυλή που μεγάλωσαν, για να ανοίξουν από τον Σεπτέμβριο ένα νέο κεφάλαιο στο Γυμνάσιο, γεμάτο νέες προκλήσεις, όνειρα και προσδοκίες.
Η αυλαία της σχολικής χρονιάς έπεσε με τον πιο όμορφο τρόπο, αφήνοντας σε όλους τη γλυκιά ανάμνηση μιας ξεχωριστής βραδιάς και την ευχή οι δρόμοι των παιδιών να είναι πάντα φωτεινοί και γεμάτοι επιτυχίες.








































































































































